KFC: újabb szlogen megy a kukába a Covid miatt?

KFC háza táját is elérte a Covidhoz kapcsolható marketing-szemlélet átalakítása. Egy 64 éves szlogent hibernáltak.

Újabb érdekesség a nagyvilágból, mert ezekről is beszélni kell most már, annyira begyűrűzött a köztudatba is. A Forbes legfrissebb cikkében jelent meg, hogy:

Ideiglenesen felfüggeszti 64 éves szlogenjét a KFC, adta hírül a cég. Azaz most egy darabig nem szerepel majd a reklámokban, hirdetéseken.

– írja a Forbes online.

Az eredeti KFC szöveg:  „It’s Finger Lickin’ Good”, avagy „Olyan jó, hogy megnyalod utána a tíz ujjad” így hanzik, amit most a nagy cég marketinges csapata úgy ítélt meg, hogy nem túl szerencsés húzás a járványra tekintettel.

„Különleges helyzetben vagyunk, van egy ikonikus szlogenünk, ami nem illeszkedik a mostani helyzethez. Miközben ideiglenesen felfüggesztettük a szlogen használatát, biztosak lehetnek abban, hogy azok az ételek, amelyeket az emberek világszerte kedvelnek, nem változnak”

– mondta Catherine Tan-Gillespie, a KFC globális marketing igazgatója.

Akár marketing szempontból nézzük, akár nem, a konyhánkat és az ételek élvezetét is elkezdte megváltoztatni a koronavírus-járvány.

OLVASS TOVÁBB:

Fa kerti bútorok felkészítése a télre

A nyári terasz

Környezettervezés vagy belsőépítészet?

Ajánlott cikkek