Adatvédelmi és szerzői jogok

A kész cikket képek nélkül küld el a címünkre. info@kertportal.hu-ra. Elolvassuk, jóváhagyjuk és felkerül a cikk az oldalra.

Kérek mindenkit, hogy csak SAJÁT szellemi terméket küldjön be, mert SZERZŐJOGI FELELŐSSÉGET nem vállalunk a feltett cikkekért, minden felelősség a cikk beküldőjét terheli.

Tiszteljük meg egymást azzal, hogy saját munkánkkal dicsekszünk és nem másokéval. Köszönjük!

Adatkezelési szabályzat a Kertportál Magazin oldalán

Ez a szabályzat azon információkat határozza meg, melyek a www.kertportal.hu érvényesek, illetve a Kertportál Facebook oldalán és Youtube csatornáján vonatkoznak a felhasználókra.

1. Milyen jellegű adatokat gyűjtünk?
Az oldal cookiekat nem használ, illetve kapcsolódik a Facebook, Instagram, Pinterest oldalakhoz. A Facebook beállításai és az Instagram beállításai között megtudhatja, hogyan lehet az általunk gyűjtött információkat elérni és törölni.

2. Amit Ön és mások tesznek és amiket rendelkezésre bocsátanak
Az Ön által rendelkezésre bocsátott információk és tartalmak. Gyűjtjük a tartalmakat, a kommunikációkat és az egyéb információkat, amelyeket Ön a Termékeink használata során rendelkezésre bocsát, beleértve, amikor fiókot regisztrál, tartalmat hoz létre vagy oszt meg, és másoknak üzenetet küld vagy velük kommunikál akár a Facebook oldalunkon, akár a Kertportál Fórumjában. Ide tartozhatnak az Ön által elérhetővé tett tartalomban szereplő vagy azzal kapcsolatos információk is (például a metaadatok), például egy fénykép készítésének helye vagy egy fájl létrehozásának dátuma.

3. További információ arról, hogyan ellenőrizheti, hogy ki láthatja, amit megosztott
Különleges védelmet élvező adatok: Kiválaszthatja, hogy a Facebook profilmezőiben kíván-e információkat vagy életeseményeket megosztani az oldalaink olvasóival, használóival, mint például a vallási nézeteivel, politikai nézeteivel vagy azzal kapcsolatban, hogy kik iránt „érdeklődik”, vagy az egészségével kapcsolatban. Ezek, illetve egyébinformációk (mint például a faji vagy etnikai származás, világnézet, szakszervezeti tagság) az európai uniós jog szerint különleges védelem alatt áll. A Kertportál nem él vissza és nem használja ezen adatokat, nem gyűjti, kizárólag a Facebook, Instagram és egyéb közösségi oldalak által tárolt adatoknak számítanak.
A Kertportál oldal nem tárol személyes adatot az olvasóiról, a közösségi oldalakat is mint beépített applikációk használjuk.

4. Közösségek és kapcsolatok
Az általunk használt Facebook és Instagram oldalak a közösségi oldalak által használt algoritmus szerint működnek, vagyis gyűjtik az arra vonatkozó információkat, hogy milyen emberekhez, oldalakhoz, fiókokhoz, keresőcímkékhez (hashtag) és csoportokhoz kapcsolódik, és milyen módon lép velük érintkezésbe a termékeikben, például hogy kivel kommunikál a legtöbbet, vagy hogy melyek azok a csoportok, amelyeknek tagja. Továbbá gyűjti az elérhetőségeket, ha úgy dönt, hogy feltölti, szinkronizálja vagy importálja őket egy készülékről (például címjegyzéket vagy híváslistát vagy SMS-listát). A Kertportál oldal ezeket az adatokat nem kapja meg, nem gyűjti és nem is kezeli, tárolja.

5. Az Ön oldalhasználata 
Információkat gyűjtünk arról, hogy hogyan használja az oldalunkat, például hogy milyen típusú tartalmakat tekint meg vagy milyen típusú tartalmakkal lép kapcsolatba; milyen funkciókat használ; milyen aktivitást végez, de mindezt a Google Analytics rendszere végzi, amin keresztül kizárólag a linkek aktivitását mérjük, de személyhez vagy IP-címhez kötött aktivitást nem tudunk mérni, utánkövetni.

6. Információ az oldalainkon lefolytatott tranzakciókról
Ha a Termékeinket vásárlásoknál vagy más pénzügyi tranzakcióknál használja – mely jelenleg nem funkcionál, nincs a Kertportál oldalnak webshopja vagy egyéb online boltja  sem-, akkor információt gyűjtünk a vásárlásról vagy tranzakcióról. Ezek közé tartoznak a fizetési művelettel kapcsolatos információk, például a hitel- vagy betéti kártyája száma és más kártyaadatok, az egyéb számla- és hitelesítési adatok, illetve a számlázási, szállítási és kapcsolattartási adatok.

7. Amit mások tesznek és az információk, amelyeket Önről megadnak
Előfordul, hogy közösségi oldalainkon (Facebook és Instagram) bejelölik Önt vagy ismerőseit egyes képeinken. Ebben az esetben az adatkezelést, az összefüggő kapcsolatokat és egyéb ehhez társuló adatokat a közösségi oldal szolgáltatója kezeli, így saját Facebook és Instagram profilján belül tudja beállítani, mit láthatnak ismerősei, mit tesz nyilvánossá, mit törölne.
Egyes nyereményjátékok esetén – amennyiben Ön a nyertes, az oldal betaggelheti Önt a nyertesek névlistájára, melyet szintén letilthat saját profilján belül.


8. Cookie-adatok
Mit jelent ez? Adatok az Ön készülékén tárolt cookie-król, ideértve a cookie-azonosítókat és -beállításokat. Arról, hogy hogyan használjuk a cookie-kat, a Facebook cookie-szabályzatában és az Instagram cookie-szabályzatában tudhat meg többet, mivel a Kertportál.hu nem tárol cookiekat.

9. Információ a partnerektől
A Facebook applikációi miatt a hirdetők, az alkalmazások fejlesztői és a közzétevők a Facebook általuk használt üzleti eszközein keresztül információkat küldhetnek egymásnak, ideértve a közösségi modulokat (mint például a „Tetszik” gomb), a Facebook-bejelentkezést, az API-jainkat és SDK-inkat, illetve a Facebook-képpontot. Ezek a partnerek információkat bocsátanak egymás rendelkezésére az Ön Facebookon kívüli műveleteiről, ideértve a készülékével kapcsolatos információkat, az Ön által felkeresett webhelyeket, az Ön vásárlásait, az Ön által megtekintett hirdetéseket, és azt, hogyan veszi igénybe a szolgáltatásaikat – van-e Facebook-fiókja, vagy bejelentkezett-e Facebook-fiókjába. A partnerek akkor kapják meg az adatait, amikor meglátogatja, illetve igénybe veszi a szolgáltatásaikat. Velük együttműködő külső feleken keresztül is kaphatnak ilyen adatokat. Ezen partnerek mindegyikétől elvárjuk, hogy megfelelő jogosultságuk legyen az Ön adatainak gyűjtésére, felhasználására és megosztására, mielőtt azokat a rendelkezésünkre bocsátanák.

10. További információ arról, hogy milyen típusú partnerek kapnak adatokat a Facebook és Instagram oldalaink applikációi által

11. Arról, hogy hogyan használjuk a cookie-kat a Facebook üzleti eszközeivel kapcsolatban, a Facebook cookie-szabályzatában és az Instagram cookie-szabályzatában olvashat bővebben.

12. Hogyan használjuk ezeket az adatokat?
A rendelkezésünkre álló információkat (az Ön választásainak megfelelően) az alább leírt módon használjuk fel, azzal a céllal, hogy rendelkezésre bocsássuk és támogassuk a Facebook felhasználási feltételeiben és az Instagram felhasználási feltételeiben meghatározott Facebook-termékeket és kapcsolódó szolgáltatásokat.

13. Hírlevélre való feliratkozás
Hírleveleinket a MailChimp szolgáltató kezeli, a tartalmat a Kertportál tulajdonosa készíti. Feliratkozni az oldalainkon talált linken lehet. Leiratkozási kérelmét kérheti az aktuális hírlevél alsó láblécében található Leiratkozás gombra kattintva, vagy üzenetet küldve az info@kertportal.hu címre.
Az oldalunk olvasásának nem alapkövetelménye a hírlevélre való feliratkozás. A feliratkozás önkéntes jellegű, mindenki szabad akarata szerint iratkozik fel és le.
A Kertportál Magazin hírlevél listáján csak azok a címek szerepelnek, akik feliratkoztak saját adataikkal. Feliratkozóinkat nem bővítjük vásárolt címekkel, nem iratkoztatunk fel senkit tudta nélkül, nem rakjuk be egyik hírlevél levelezési listánkba sem.


14. Mérések, elemzések és más üzleti szolgáltatások biztosítása.
A rendelkezésünkre álló információkat (ideértve az Ön műveletet a Termékeinken kívül, például az Ön által felkeresett webhelyeket és Ön által látott hirdetéseket) arra használjuk fel, hogy segítsünk a hirdetőknek és más partnereknek a hirdetéseik és szolgáltatásaik hatékonyságának és elérhetőségének mérésében és abban, hogy megértsék, milyen típusú emberek veszik igénybe a szolgáltatásaikat, és az emberek hogyan használják a webhelyeiket, alkalmazásaikat és szolgáltatásaikat.
Piackutatási adatainkat a Google Analytics-en keresztül végezzük. Ezzel kapcsolatban a további adatkezelési szabályzatot a Google ezen irányú kiadványában olvashat a Google Analytics oldalán.

15. Biztonság, integritás és védelem elősegítése
A rendelkezésünkre álló információkat arra használjuk, hogy ellenőrizzük a fiókokat és az aktivitásokat, küzdjünk a káros magatartásokkal szemben, azonosítsuk és megelőzzük a kéretlen tartalmakat és más rossz élményeket, fenntartsuk Termékeink integritását, és elősegítsük a biztonságot a Facebook-termékeken belül és kívül, illetve saját oldalainkon. Például, a rendelkezésünkre álló adatot felhasználjuk akkor, ha gyanús aktivitásokat vagy felhasználási feltételeink vagy szabályzataink megsértését kell kivizsgálnunk, vagy ahhoz, hogy felismerjük, ha valakinek segítségre van szüksége. További információkért látogasson el a Facebook Biztonsági súgóközpontba és az Instagram Biztonsági tippekhez, mint a blogunk applikációjához és fórumjához.

15. Kommunikáció Önnel
A rendelkezésünkre álló információkat arra használjuk fel, hogy marketinganyagokat küldjünk, kommunikáljunk Önnel a Termékeinkről és tájékoztassuk a szabályzatainkról és a felhasználási feltételeinkről. Az Ön adatait használjuk fel akkor is, amikor válaszolunk Önnek, ha hozzánk fordul.

16. Kutatás és fejlesztés a közjóért
A rendelkezésünkre álló információt arra használjuk fel, hogy az általános társadalmi jólét, a technológiai fejlődés, a közérdek, az egészségügy és a jóllét témáival kapcsolatos kutatást és innovációs tevékenységet folytassunk és támogassunk.

17. Hogyan osztjuk meg ezeket az adatokat?
Az Önnel kapcsolatos információkat nem osztjuk meg harmadik féllel. Amennyiben visszaélést tapasztalunk adataiban azt haladéktalanul jelezzük Ön felé: például, ha feltörték fiókját és észrevesszük, vagy Spam üzeneteket küld nekünk, jelezzük Önnek elérhetőségein.

18. Megosztás a Facebook-termékekben
Az emberek és fiókok, akikkel kommunikál vagy megoszt dolgokat a Kertportál.hu oldalon is elérhető és használható.
Amikor a közösségi oldalak felhasználásával kommunikál vagy oszt meg dolgokat, kiválaszthatja a célközönséget, akik láthatják, amit megoszt. Például amikor a Facebookon valamit közzétesz, Ön beállítja a bejegyzés célközönségét, például egy csoportot, az összes ismerősét, azt, hogy a bejegyzés legyen nyilvános, vagy emberek egy adott csoportját. Ugyanígy, ha a Messengert vagy az Instagramot használja az emberekkel vagy vállalkozásokkal folytatott kommunikációjában, ezek az emberek és vállalkozások láthatják az Ön által elküldött tartalmat. Hálózata láthatja az Ön aktivitásait is a Facebookon, Instagramon és Pinteresten is, beleértve a hirdetések és szponzorált tartalmak használatát is. Azt azonban nem engedélyezzük a többi fióknak, hogy megnézzék, ki látta az általuk közzétett Facebook- vagy Instagram-történeteket.

19. A nyilvános információkat bárki láthatja, a Facebookon/Instagrammon és Pinteresten belül és kívül, beleértve azokat is, akik nem rendelkeznek fiókkal. Ez magában foglalja az Ön Instagram-felhasználónevét is; minden információt, melyet megoszt egy nyilvános célközönséggel; információkat a nyilvános Facebook-profilján; és azokat a tartalmakat, melyeket egy Facebook-oldalon, nyilvános Instagram-fiókon vagy bármely más nyilvános fórumon, például a Facebook Marketplace funkcióban oszt meg.
A nyilvános információk külső szolgáltatásokon keresztül – mint például a keresőmotorok, az API-k és az offline médiumok (pl. a televízió) –, valamint a Facebookba, Instagramba, Pinterestbe integrálódó alkalmazásokban, webhelyeken és más szolgáltatásokban is láthatók, elérhetők, továbboszthatók vagy letölthetők.

20. További információ arról, hogy milyen információk számítanak nyilvánosnak, és hogy hogyan tudja beállítani a láthatóságát a Facebookon és az Instagramon.
Tartalmak, amelyeket mások megosztanak vagy továbbosztanak Önről
Fontolja meg, hogy kivel oszt meg tartalmat, mert azok, akik a közösségi oldalakon láthatják a tevékenységét, dönthetnek úgy, hogy FB/Instagram/Pinteres… belül és kívül, másokkal is megosztják azt, beleértve az azon a célközönségen kívüli embereket és cégeket is, akikkel/amelyekkel a tartalmat megosztotta. Például ha megoszt egy bejegyzést vagy küld egy üzenetet bizonyos ismerősök vagy fiókok számára, akkor ők letölthetik ezeket, képernyőfelvételt készíthetnek róluk, illetve továbboszthatják ezeket a tartalmakat mások számára FB/Instagram/Piteresten belül és kívül, személyesen vagy a virtuális valóságban, mint például a Facebook-területeken. Ugyanígy, ha hozzászól valaki más bejegyzéséhez, vagy reagál a tartalmára, akkor az Ön hozzászólása vagy reakciója látható lesz bárki számára, aki láthatja a másik személy tartalmát, és ez a személy később meg is változtathatja a célközönségét.
21. Az emberek arra is használhatják a Termékeket, hogy Önről hozzanak létre és osszanak meg tartalmakat az általuk választott célközönséggel. Előfordulhat például, hogy valaki megoszt egy Önt ábrázoló fényképet egy bejegyzésben, megemlíti vagy megjelöli Önt egy helyszínen egy bejegyzésben, vagy információt oszt meg Önről a bejegyzéseiben vagy üzeneteiben. Ha kellemetlenek az Ön számára a tartalmak, amelyeket mások a megosztottak Önről, megtudhatja, hogy hogyan tudja a tartalmat jelenteni. Ehhez keresse Facebook profilján belül az aktuális „Jelentem” feliratú gombot.

22. Amikor olyan külső alkalmazást, webhelyet vagy más szolgáltatást használ, amely FB/Instagram/Pinterest használja, vagy azokkal integrált módon működik, a külső felek információt kaphatnak azzal kapcsolatban, hogy mit tesz közzé, vagy oszt meg. Például amikor Facebook-ismerőseivel együtt egy játékot játszik, vagy amikor egy webhelyen a Facebook „Hozzászólok” vagy „Megosztás” gombját használja, a játék vagy a webhely fejlesztője adatokat kaphat játékbeli tevékenységeiről, illetve megkapja a hozzászólást vagy hivatkozást, amelyet a webhelyéről a Facebookon megoszt. Ugyanígy, ha ilyen külső fél által nyújtott szolgáltatásokat tölt le vagy használ, akkor ők elérhetik a nyilvános profilját a Facebookon, és bármely olyan információt, amelyet velük megoszt. Az Ön által használt alkalmazások és weboldalak megkaphatják az Ön Facebook-ismerőseinek listáját, ha Ön ehhez hozzájárul. Mindazonáltal az Ön által használt alkalmazások és webhelyek semmilyen egyéb információt nem kapnak Öntől a facebookos ismerőseire vagy instagramos követőire vonatkozóan (bár az ismerősei és követői természetesen saját maguk megoszthatják ezt az információt). Az ilyen harmadik felek által nyújtott szolgáltatások által gyűjtött információkra a saját szerződési feltételeik és szabályzataik vonatkoznak, és nem a jelen szerződési feltételek.

23. A Facebook és az Instagram natív verzióit biztosító készülékek és operációs rendszerek (azaz amelyekre nem fejlesztettünk ki saját alkalmazást) az alapvető funkcióik biztosítása érdekében hozzáférnek azokhoz az információkhoz, amelyeket döntése szerint megoszt velük, ideértve az ismerősei által Önnel megosztott információkat is.

24. Hirdetők
A hirdetőknek jelentéseket adunk arról, hogy milyen emberek látják a hirdetéseiket, és hogy a hirdetéseik hogyan teljesítenek, de olyan információkat nem osztunk meg velük, amelyek segítségével Ön személyesen azonosítható (információk, mint a neve vagy az e-mail-címe, amelyek már önmagukban arra használhatók, hogy felvegyék Önnel a kapcsolatot vagy Önt beazonosítsák

25. Mi az adatkezelésünk jogalapja?
A rendelkezésünkre álló adatokat a fent meghatározott módokon gyűjtjük, használjuk fel és osztjuk meg: a Facebook felhasználási feltételeinek vagy az Instagram felhasználási feltételeinek eleget téve;
az Ön hozzájárulásának megfelelően, amelyet bármikor visszavonhat a Facebook beállításain és az Instagram beállításain keresztül;
amennyiben az szükséges, hogy megfeleljünk a jogi kötelezettségeinknek;
hogy védjük az Ön vagy mások alapvető érdekeit;
amennyiben az a közérdek érdekében szükséges; és
amennyiben az saját (vagy mások) törvényes érdekeinek érdekében szükséges, ideértve azon érdekünket, hogy innovatív, személyre szabott, biztonságos és nyereséges szolgáltatást nyújtsunk felhasználóink és partnereink számára, kivéve, ha ezen érdekeket felülírja az Ön alapvető jogainak és szabadságainak érdeke, amely a személyes adatok védelmét megköveteli.


27. Hogyan gyakorolhatja Ön a GDPR által biztosított jogait?
Az Általános adatvédelmi rendelet (GDPR) értelmében Önnek joga van adatai eléréséhez, helyesbítéséhez, hordozásához és törléséhez. A Facebook beállításai és az Instagram beállításai között további információt talál ezekről a jogokról és arról, hogyan gyakorolhatja őket. Jogában áll továbbá az adatainak bizonyos típusú kezelésével szemben kifogással élni vagy kezelésüket korlátozni. Ide értendők a következők:
azon joga, hogy tiltakozzon adatai direktmarketing-célú kezelésével szemben, amely jogát úgy gyakorolhatja, hogy az ilyen jellegű marketingkommunikációknál a „leiratkozás” hivatkozásra kattint; és
azon joga, hogy elutasítsa adatai kezelését olyan esetekben, amikor a köz érdekében vagy saját, illetve külső partnerek jogos érdekeinek érvényesítése céljából hajtunk végre egy feladatot. Ezt a jogát a Facebookon és az Instagramon gyakorolhatja.

28. Adatmegőrzés, fiók felfüggesztése és törlése
Az adatokat mindaddig tároljuk, amíg már nincs szükség rá a szolgáltatásaink és a Facebook-termékek biztosításához, vagy amíg Ön törli a fiókját – amelyik esemény előbb következik be. Ezt esetről esetre határozzuk meg, amely függ olyan tényezőktől is, mint az adatok természete, hogy miért gyűjtöttük és kezeltük őket, és hogy melyek a releváns jogi vagy működési célú megőrzési szükségletek. Például ha Ön rákeres valamire a Facebookon, akkor ezt a keresést a keresési előzményekben bármikor elérheti és törölheti, de az adott keresést 6 hónap elteltével törli a Facebook rendszere a keresési előzményekből. További információ az Ön által megosztott tartalom törléséről és a közösségi modulokon keresztül összegyűjtött cookie-adatokról.
Amikor törli a fiókját, töröljük az Ön által közzétett dolgokat, például a fényképeit és az állapotfrissítéseit, és ezeket az információkat később nem tudja visszaállítani. Azok az információk, amelyeket mások osztottak meg Önről, nem az Ön fiókjához tartoznak, és nem törlődnek. Ha nem szeretné törölni a fiókját, de átmenetileg szeretne felhagyni a Termékeink használatával, lehetősége van a fiókja felfüggesztésére. Ha bármikor törölni szeretné a fiókját, nyissa meg a Facebook beállításait vagy az Instagram beállításait.

29. Hogyan reagálunk a hivatalos megkeresésekre, vagy hogyan előzzük meg a veszélyeket?
Az Ön információihoz hozzáférünk, megőrizzük, és megosztjuk őket a szabályozó hatóságokkal, a bűnüldöző és más szervekkel:
Jogszabályon alapuló kérelemre, ha jóhiszeműen úgy gondoljuk, hogy jogszabályi kötelezettségünk a válaszadás. Jogszabályon alapuló kérelemre akkor is válaszolhatunk, ha jóhiszeműen úgy gondoljuk, hogy a válaszadást az adott joghatóság jogszabálya előírja, a válaszadás az adott joghatóság alá tartozó felhasználókat érinti, és megfelel a nemzetközileg elfogadott normáknak.
Ha jóhiszeműen úgy véljük, hogy csalás, Termékeink jogosulatlan használata, feltételeink és szabályzataink megszegése vagy más káros vagy illegális tevékenység felderítésére, megelőzésére és megoldására van szükség; saját magunk (beleértve a jogainkat, tulajdonunkat vagy Termékeinket), az Ön vagy mások védelme érdekében, ideértve azt az esetet is, ha ez egy nyomozás vagy közigazgatási vizsgálat része; illetve haláleset vagy fenyegető testi sérülés megakadályozása érdekében. Például ha ez releváns, akkor információt adunk külső partnereknek és tőlük információt kapunk az Ön fiókjának megbízhatóságával kapcsolatban, hogy megelőzhessük a csalást, a visszaélést és más káros magatartást a Termékeinken belül és azokon kívül.
Az Önről kapott információk (beleértve a Facebook használatával végzett vásárlásokhoz kapcsolódó pénzügyi tranzakciós adatokat) meghosszabbított ideig is elérhetők és megőrizhetők, ha azok jogszabályon alapuló kérelem vagy kötelezettség, kormányzati nyomozás vagy felhasználási feltételeink vagy szabályzataink esetleges megsértésével kapcsolatos vizsgálat tárgyát képezik, vagy ha ezzel egyébként káreseményt akadályozhatunk meg. Emellett a szerződéses feltételek megsértése miatt letiltott fiókokból az ismételt visszaélések vagy a feltételek egyéb megsértésének megakadályozása érdekében legalább egy évig megőrizzük az információkat.

30. Hogyan értesítjük Önt jelen szabályzat változásairól?
A jelen szabályzat megváltoztatása előtt értesítjük Önt, és lehetőséget biztosítunk arra, hogy ellenőrizze a megváltoztatott szabályzatot mielőtt úgy dönt, hogy folytatja a Termékeink használatát.

31. Hogyan tud kérdéseivel hozzánk fordulni?
További információ a közösségi modulok használatával kapcsolatban, az adatvédelemről a Facebookon és az Instagramon található. Ha a jelen szabályzattal kapcsolatban kérdései vannak, az alábbiakban leírt módon tud velünk kapcsolatba lépni. Az adatvédelmi szabályzatunkkal és módszereinkkel kapcsolatban online vagy levélben a következő címen érhet el:
Vargáné Topor Erika
E-mail: info@kertportal.hu
Adatvédelmi felelős: Vargáné Topor Erika
32. Egyéb:

Az oldalon megjelent tartalom és az oldal magántulajdon. A szerzői jogvédelmi szabályok vonatkoznak az oldalon megjelent tartalmakra.
Másik féltől átvett tartalmak a megjelenés előtt a kérdéses féllel (tartalmi tulajdonossal) való egyeztetés után jelenik meg.

Az oldalon használt képek magántulajdonban vannak vagy olyan freephoto oldalakról származnak, ahonnan legálisan jelenhetnek meg az oldalon.

Minden egyéb jogi esemény, a GDPR szabályozásán kívül a magyar ptk. aktuális jogszabályi rendelkezései alapján történik.

Kérésére a teljes adatkezelési szabályzatot pdf formátumban megkérheti az alábbi elérhetőségeinken.

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Köszönjük megtisztelő érdeklődésedet a Kertportál termékei iránt.

Annak érdekében, hogy a https://www.kertportal.hu szolgáltatásaival maradéktalanul elégedett lehess, ezúton is szeretnénk felhívni a figyelmedet arra, hogy Webáruházunk szolgáltatásainak igénybe vétele egyúttal a Kertportál.hu Általános Szerződési Feltételeinek elfogadását is jelenti.

A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő bármely kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal, keresd ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségek egyikén!

1. CÉGINFORMÁCIÓK

1.1. Üzemeltetői adatok

Cégnév: Kertportál Média Csoport
Székhely: 6224 Tabdi, Kossuth u 20.
Adószám: 76870798-1-23
Nyilvántartási szám:39979297
Szerződés nyelve: magyar
Számlaszám:
Elektronikus Ügyfélszolgálat: info@kertportal.hu
Telefonos Ügyfélszolgálat: 06 – 30 – 4935173

1.2. A honlap tárhely-szolgáltatójának adatai

Cégnév: ATW Internet Kft.
Székhely: H-1138 Budapest, Esztergomi út 66. fszt. 1.
Telefon: : +36 (1) 6000 ATW, +36 (1) 6000 289
Email:: info@mhosting.hu

1.3. Adatkezelési Tájékoztató

Adatkezelési tájékoztatónk elérhető a honlapon, vagy az alábbi linken:

A Kertportál Média Csoport magatartási kódexszel nem rendelkezik, minőségpolitikai alapvetéseinket azonban honlapunkon megtalálod.

2. A SZERZŐDÉS TARTALMA

Webáruházunkban e-bookokat, könyveket és kertészettel összefüggő termékeket vásárolhatsz. A megrendelés Vevő általi elküldésével és annak Eladó részéről történő visszaigazolásával szerződés jön létre az Kertportál Média Csoport, mint Eladó és a megrendelő, mint Vevő között. A szerződés nyelve a magyar.

A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk, és rendelési azonosítóval látunk el, így bármely megrendelés dokumentációja utólag is hozzáférhető és – előzetesen egyeztetett időben, az Eladó székhelyén – megtekinthető.

Vásárlóink előzetes tájékoztatása mellett jogosultak vagyunk a jelen ÁSZF-et egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések veled szemben a Webáruház és honlap, szóban forgó módosítások hatályba lépését követő első használata alkalmával – a módosításokat követő megrendelésekre vonatkozóan – válnak hatályossá. A Webáruházon és a honlapon vásárlóink előzetes figyelmeztetése nélkül jogosultak vagyunk bármikor, bármilyen tartalmú változtatást, vagy javítást eszközölni, továbbá fenntartjuk a jogot, hogy a honlapot – amennyiben lehetséges, navigációs link közbeiktatásával – más domainnév alá helyezzük át.

Eladó köteles az általad megrendelt és általa visszaigazolt termékeket a megrendelőlapon megjelölt magyarországi szállítási címre eljuttatni, a megadott szállítási határidőn belül. A megrendelés beérkezésének automatikus visszaigazolása nem jelenti a megrendelés visszaigazolását. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, erről haladéktalanul tájékoztatunk és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszautaljuk részedre, a tájékoztatást követően legkésőbb 8 naptári napon belül.

Vevőként köteles vagy az általad megjelölt címre kiszállított termékeket átvenni és a vételárat, illetve szállítási díjat a futár részére készpénzben kifizetni, amennyiben nem banki átutalással történt a fizetés. Amennyiben a rendelés ellenértéke – banki átutalással történő fizetés esetén – 10 naptári napon belül nem érkezik meg számlaszámunkra, jogosultak vagyunk a megrendelés törlésére.

Vevő személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési tájékoztató  rendelkezik.

3. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

A megjelenített termékek online, házhoz szállítással, vagy személyes átvétellel rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak alanyi adómentes árak, áfa tartalmuk nincs, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költséget nem számítunk fel.

Mindenkor fenntartjuk a jogot arra, hogy a Webáruházban megvásárolható termékek árát saját döntésünk alapján megváltoztassuk, módosítsuk, ez azonban nem érinti a már leadott megrendelésben szereplő termékek árát.

Nem vállalunk felelősséget a gondosságunk ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (pl. 0 Ft) vonatkozóan, mely a termék mellett feltüntetésre került. Ilyen esetekben nem vagyunk kötelesek a terméket a Webáruházban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén, a rendelés visszaigazolásában tájékoztatunk arról, hogy hibás ár került feltüntetésre és egyúttal felajánljuk Neked a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. A tájékoztatást követően eldöntheted, hogy megrendeled valós áron a terméket vagy – minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül – inkább lemondod a megrendelést.

A megrendelés összesítőjében és a visszaigazoló levélben szereplő, a megrendelésed ellenértékeként fizetendő (bruttó) végösszeg minden felmerülő költséget tartalmaz.

3.1. Fizetési módok

Webáruházunkban négyféleképpen egyenlítheted ki a rendelt termékek ellenértékét: Banki átutalásos fizetéssel, K&H online bankkártyás (azonnali) fizetéssel, Barion online bankkártyás (azonnali) fizetéssel vagy utánvételes fizetéssel.
·         Banki előreutalás
Amennyiben átutalással szeretnél fizetni, az alábbi bankszámlaszámra utald át a termékek és az esetleges szállítás díját. A megrendelést az összeg beérkezésekor teljesítjük.
Bank: Raiffeisen Bank
Számlaszám: 12062003-01531282-00100003
Kedvezményezett neve: Vargáné Topor Erika

       Online bankkártyás fizetés (Barion)
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

·        Paypallal történő fizetés

A paypalon történő fizetés a paypal saját szabályzata szerint történik. A Paypal egy online fizetési mód, melyhez egy paypal számlára van szüksége.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.·

A számlát – valamennyi fizetési mód esetében – a csomag tartalmazza. A számlákat a Számlázz.hu-n keresztül állítjuk ki, letölthető termék esetében a számlát e-mail útján küldjük.

3.2. Házhoz szállítási információk

3.2.1. Díjszabás

Előre utalás/ bankkártyás fizetés esetén(bruttó)

  • Futár  házhoz szállítás               990 Ft
  • Csomagpont   890 Ft
  • Foxpost: 790

3.2.2. Szállítási módok

A vásárolt termékekhez háromféleképpen juthatsz hozzá:

Házhozszállítás – MPL:
A csomag érkezéséről a futárszolgálat fog értesítést küldeni a további teendőkről. A csomagot munkaidőben kézbesítik a számlázási címre. Amennyiben máshová kérnéd a csomagod, kérjük, jelezd a megrendelés alkalmával. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Személyes átvétel – Budapest (ingyenes):
·        előre egyeztetve

Az átvétel csak előre egyeztetett időpontokban lehetséges

3.3. Egyéb rendelési, szállítási és fizetési információk

Amennyiben külföldre szeretnél rendelni, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@kertportal.hu email címen.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 és 15 óra között történik. Rendelés leadására ugyanakkor mindennap, a nap 24 órájában lehetőséged van. Amennyiben a megrendelésed munkaidőn túl érkezik, úgy a rendelést az azt követő munkanapon dolgozzuk fel.

Általános teljesítési határidő a megrendeléstől, illetve előre átutalás esetén a számla ellenértékének beérkezésétől számított 1-4 munkanap.

Kivételes esetben előfordulhat, hogy egy termék nincs raktáron a megrendelés pillanatában, ilyen esetekben fenntartjuk magunknak a jogot a megrendelések részben vagy teljes egészben történő visszautasítására. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő előzetes egyeztetést követően kerülhet sor.

Kérjük, hogy a csomagodat a kézbesítés igazolása ELŐTT vizsgáld meg és a csomagoláson illetve a termékeken észlelt esetleges sérülés (szakadás, ázás, stb.) esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Reklamációdat kizárólag ebben az esetben tudjuk érdemben kezelni.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a választásod szerint árengedményt kérhetsz vagy elállhatsz a vásárlástól. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezd ügyfélszolgálatunkon (bővebben lásd a 6. pontban írtakat).

4. A RENDELÉS MENETE

1.      Felhasználóként/Vevőként a regisztrációt követően bejelentkezel a Webáruházba, de regisztráció nélkül is megkezdheted a vásárlást.

2.      A bejelentkezést követően megrendelést adhatsz le a Webáruházon keresztül megvásárolható termékekre. A megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhatsz. A termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen meg tudod adni a kívánt termék darabszámát, a darabszám pontos beírásával.

3.      Ezt követően a „Kosárba” gombra kattintva összeállíthatod a bevásárló listádat (Kosár). Amennyiben nem szeretnél tovább válogatni a termékek között, a jobb oldali sávban látható kosár ikonra vagy a fejlécben található „Kosár” feliratra kattintva áttekintheted a kosarad tartalmát és akár véglegesítheted a megrendelésedet, a megrendelés teljesítéséhez szükséges további adatok megadásával. A kosaradba helyezett termékek mindaddig a kosaradban maradnak, amíg azokat a piros (X) gombra kattintva nem törlöd.

4.      Ha minden terméket a kosaradba helyeztél, akkor a „Kosár” felületén további adatokat szükséges megadnod ahhoz, hogy megrendelésedet teljesíteni tudjuk. Ilyen adatok a szállítási (házhozszállítás vagy személyes átvétel) és fizetési mód (készpénz/átutalás/pontbeváltás), a számlázási adatok, továbbá, ha a számlázási adatok nem egyeznek a szállítás címével, akkor a szállítási címet is szükséges megadnod. Ha nem töltöd ki „SZÁLLÍTÁSI ADATOK” menüpontot, akkor ez azt jelenti, hogy az eredetileg megadott számlázási címre kéred a termék kiszállítását.

5.      A „Kosár Tartalma” felületen, miután a kért adatokat és információkat megadtad, a rendszer automatikusan kiszámolja neked a fizetendő (bruttó) végösszeget, mely összeg tartalmazza a kiszállítás költségét is.

6.      A rendszer a megrendelés véglegesítése előtt nyilatkoztat az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával és fizetési kötelezettségeid tudomásulvételével kapcsolatban, amely a vásárlás feltétele. Ha nem fogadod el az ÁSZF rendelkezéseit és a megrendelésből eredő költségeket, a szerződés nem jön létre.

7.      Ha leellenőrizted az adataidat és mindent rendben találtál, akkor a „Megrendelés” gombra kattintva tudod véglegesíteni megrendelésedet és elküldeni részünkre. A megrendelés elküldéséig, a megrendelés bármely szakaszában lehetőséged van az adatbeviteli hibák javítására a következő (7.) pontban foglaltak szerint.

8.      A megrendelés elküldését megelőzően bármikor változtatni tudsz a megrendeléseden. A „Kosár” menün belül bármikor megváltoztathatod a kosárba helyezett termék mennyiségét, a (+)(-) gombok használatával, és törölni is tudsz terméket, ha a termék képe előtt látható piros (x) gombra kattintasz. Ha elküldted megrendelésedet és a visszaigazoló emailben hibát (több termék rendelése, hibás szállítási cím, rossz termék megrendelés stb.) veszel észre rendeléseddel kapcsolatban, kérjük, hogy haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.

9.      A visszaigazoló e-mail-ben megtalálod a megrendelésed számát, amely a későbbi ügyintézésedet segítheti, valamint az ÁSZF elektronikus változatát.

5.      A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében jogosult vagy a szerződéstől, a termék kézhezvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni. Elállási nyilatkozatodat az alábbiakban feltüntetett levelezési vagy email címünkre küldheted.  Innen tudsz letölteni egy Elállási nyilatkozat mintát.
Levelezési cím: a Kertportál Média Csoport 6224 Tabdi, Kossuth u 20.

Email cím: info@kertportal.hu

Írásban történő (email-en, postai úton küldött levél) elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a nyilatkozatodat a határidő lejárta előtt (akár a 14. napon) elküldöd részünkre. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Kérjük, hogy leveledet ajánlott küldeményként add postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma. Elállási jogod gyakorlása esetén kötelesek vagyunk a termék vételárát haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 30 napon belül visszatéríteni a részedre. Termék adás-vétel esetén természetesen mindaddig visszatarthatjuk az összeget, amíg a terméket vissza nem szolgáltattad, vagy nem igazoltad hitelt érdemlően, hogy visszaküldted részünkre. Az általad kifizetett vételárat – főszabály szerint –  átutalás formájában fizetjük vissza a részedre, az elállási nyilatkozatodban megadott bankszámlaszámodra. Elállás esetén köteles vagy a termékeket visszajuttatni a fent megjelölt levelezési címünkre, melynek költségén kívül téged semmilyen egyéb költség nem terhel. Az utánvéttel vagy portóval feladott csomagot nem áll módunkban fogadni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a felelősség Téged terhel, ami azt jelenti, hogy jogosultak vagyunk a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárainknak a megtérítését követelni Tőled. Kérjük, hogy a terméket – amennyiben nem kívánod megtartani – lehetőleg az eredeti csomagolásában küldd vissza részünkre, hogy a visszaszállítás során ne keletkezhessen sérülés vagy kár a termékben. Természetesen az eredeti csomagolás nem feltétele az elállási jog gyakorolhatóságának. A felek eltérő megállapodásának hiányában nem gyakorolhatod elállási jogodat az alábbi esetben:

·         olyan termék esetében, amely a természeténél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó (ide tartoznak az illóolajok, bontott vetőmagcsomagok).

A higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékeket visszaküldésére csak akkor kerülhet sor, ha a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottad fel, vagyis a terméket még nem vetted használatba.

Bár a törvény nem kötelez rá minket, mi biztosak vagyunk Kertportál márkanév alatt forgalomba hozott termékeink minőségében és szeretnénk, ha elégedett lennél, ezért 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk a www.kertportal.hu weboldalon vásárolt sajátmárkás termékekre. A garanciához kérjük, juttasd vissza nekünk a terméket és mi visszautaljuk a termék árát (a szállítási, utánvét és egyéb költségeket nem). Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia!  Amennyiben csomagban vásároltad, kupon vagy egyéb kedvezményt vettél igénybe a visszautalt vételár a kapott kedvezmény arányában csökken.

Amennyiben ezzel a lehetőséggel élni szeretnél, kérjük a vásárlástól számított 30 napon belül vedd fel velünk a kapcsolatot az Ügyfélszolgálaton keresztül.

6. KELLÉK- ÉS TERMÉKSZAVATOSSÁG

Ha a kiszállított áru mennyisége nem egyezik meg a rendelésben foglaltakkal, továbbá láthatóan anyag- vagy gyártási hibás, ide tartoznak a szállításkor keletkezett sérülések is, akkor az ilyen jellegű hibákat, kérjük haladéktalanul (lehetőség szerint 3 napon belül) jelezd felénk. Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt díjmentesen kicseréljük. Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhetsz. A szavatosság az eladó, vagyis jelen esetben a mi hibás teljesítésünkért való felelősségünket jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és az általunk meghatározott tulajdonságoknak. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációkat, kifogásokat, a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles vagy jelezni felénk. A hatályos jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy kéthónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a jogaid elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítened a részünkre. A szerződés teljesítését követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Ilyen esetben cégünk csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a részedre történő átadást követően keletkezett. Ha bizonyítani tudjuk, hogy a hiba oka neked felróható okból keletkezett, nem vagyunk kötelesek az általad támasztott szavatossági igénynek helyt adni. Hat hónap elteltével – vita esetén – azonban már Neked kell bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Hibás teljesítés esetén az alábbi lehetőségek állnak nyitva előtted:

a) elsősorban – választásod szerint – kijavítást vagy kicserélést kérhetsz, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az nekünk, a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne

b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs jogod, vagy ha a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállaljuk, vagy e kötelezettségünknek (megfelelő határidőn belül, a neked okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tudunk eleget tenni – választásod szerint – esetileg egyeztetett mértékű-  árleszállítást igényelhetsz vagy elállhatsz a szerződéstől. Szavatossági igényeidet az 1. pontban megadott elérhetőségek valamelyikén jelentheted be.

7. KEDVEZMÉNYKUPON FELHASZNÁLÁS

Vásárlóink részére időről-időre kedvezménykuponokat küldünk ki elektronikusan vagy nyomtatott formában, melyekkel a felhasználási határidőn belül – a kedvezménykuponon szereplő mértékben – kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosítunk Webáruházunkban. A kedvezménykupon felhasználásának körét mi határozzuk meg a Webáruház honlapján. A kedvezménykupon felhasználási körét a vásárlók egyidejű tájékoztatása mellett jogosultak vagyunk megváltoztatni. A kedvezménykupon felhasználása a Webáruház honlapján a megrendelésedben, a kedvezménykupon kód megadásával történik. Kérjük, vedd figyelembe, hogy webáruházunkban a kedvezmények halmozására, összevonására nincsen lehetőség. Fenti kuponkód nem vonatkozik akciós termékekre, illetve nem használható másik kuponkód beváltásával egyidejűleg. A vásárló kötelezettsége kedvezménykupon felhasználása esetén a végösszeg és kuponon található kedvezmény különbözetének megfizetésére vonatkozik.

8. PANASZKEZELÉS

Bár mindent megteszünk, hogy elégedetten tudd használni a megvásárolt termékeket, előfordulhatnak olyan esetek, amikor valamely termékünkkel, szolgáltatásunkkal mégsem vagy teljesen elégedett. Kérünk, hogy Ügyfélszolgálatunkon keresztül értesíts bennünket arról, hogy mivel voltál elégedetlen.

Szükség esetére tájékoztatunk, hogy a fogyasztóvédelmi békéltetésre az alábbi testület illetékes:


Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő
Békéltető Testület
6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf.228
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

9. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A Webáruház ügyfélszolgálatát munkaidőben (munkanapokon 9-16 óráig) az info@www.kertportal.hu e-mail címen, valamint a +36-30-4935173-as (nem emeltdíjas) telefonszámon éred el. A honlapunkat, és a felületén közölt információkat rendszeresen ellenőrizzük és minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy az információk naprakészek és a valóságnak megfelelőek legyenek. Ennek ellenére előfordulhat, hogy olyan információt találsz a weboldalunkon, amely időközben aktualitását vesztette. Az ilyen információkért felelősséget nem vállalunk.

10. SZERZŐI JOG

A honlap szerzői jogvédelem alatt áll. A Kertportál Média Csoport . kizárólagos szerzői jogi jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást, képet, szöveget). A honlap tartalmának valamint egyes részeinek merevlemezre Ssd-re, Usb-re, Sd-kártyára mentése vagy kinyomtatása saját felhasználás céljából engedélyezett. A saját felhasználáson túli felhasználás – pl. adatbázisban történő tárolására, továbbadás, megosztás, közzé vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag előzetes írásbeli engedélyünkkel lehetséges.

11. TERMÉKFOTÓK, GRAFIKUS MEGJELENÉS

A Webáruházban feltüntetett, a terméket ábrázoló és megjelenített képek, valamint színek illusztrációk, ezért a termékek a valóságban ettől eltérhetnek.

A termékek ára – ha nincs másként jelezve – 1 db-ra vonatkozik még akkor is, ha az illusztrációul szolgáló képen a termékből több darab, vagy többféle termék látszódik. Ugyancsak nem része az árnak a termékképeken látható kiegészítő díszítés sem.

Tabdi, 2019. április 1.